Oplever du betalingsproblemer?

Der kan være flere årsager til at din betaling bliver afvist. Vi  skriver her de typiske årsager og mulige løsninger.

1. Ordren er større end din kredit eller saldo

Undersøg om din kreditgrænse eller saldo er nok til at betale det du bestiller. Har du mere end èt kreditkort, så har vi en løsning til dig under alternative løsninger.

2. VISA-DANKORT begrænsning

Når du betaler med dette kort, så betaler du med VISA delen.  Desværre har VISA og bankerne selv lavet en teknisk beløbsgrænse, som vi og du ikke kan ændre på. Se vores afsnit om alternative løsninger.

Løsninger

1. Girokort/FIK kode

Du kan skrive til Jessica@Lyngemetoden.dk for at få en faktura på det du vil købe og herefter betale beløbet via netbank. Husk at skrive navn og adresse, og hvad du ønsker at købe i mailen.

2. Bankoverførsel

Du kan overføre beløbet til Danske Bank Reg: 3409 – 13804664 og skrive en email til Jessica@Lyngemetoden.dk.
Husk at skrive navn og adresse, og hvad du ønsker at købe i mailen. Du modtager herefter en faktura på dit køb.

3. Flere kreditkort

Vi arbejder i øjeblikket på en løsning, hvor du kan dele betalingen op på 2 forskellige kort i betalingsforløbet.